Saturday 16 July 2011

SPECIAL FOR.....

hye guys.. new entry... act x taw nk tulis psl pe.. no idea.. but then tibe2 teringat DENDA i kt seseorg.. huhuhu.. so this entry i dedicate to her...

she so cool
beautiful (of cos!! spe ckp dia x cntik mmg BUTA!!)
crazy (bkn skt mental kyh.. i mean idea dia)
caring
the one who always be there for me when i need some
always give me an advise
cute + sweeett (x caya? ce suh dia senyum.. suka tgk pipi dia.. JELES!!)
funny
cat lover (like me)
understandg especialy about my feelings
she so fun 
can share anythg with her (kecuali bf ok!!)
sgt syg kt bf dia (paan, u are so lucky!!)
ble sy sedih, dia org pertama yg sy crk... (thnx darl for listening)
very strong person 

nk tahu spe dia?? 

.
.
.
.


of cos lar my lovely cutie sister...







knowing her and then u will know how lovely this gurl.. 
friendship forever kyh...
LOVE U ANN!!!!
U ARE THE BEST SISTER I HAD..
MMUUAXX!!

^_^



1 comment:

  1. Thanks darl . Really appreciated it . Malu ni . Siap letak pic bagai . Mana nak menyorok muka tak cunn ni . Aww . Aww . Love you too sis ! Muaxxxxx ! ^_^

    ReplyDelete